بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


غزل قهرمانی استقلال در حافظیه خوانده شد!

http://esesclub.com/public/album_photo/7f/6a/02/26617_b58f.jpg?c=b289

1-بعد از یک هفته پر تنش و پر حاشیه که بعضی از دوستان رسانه ای برای امیر قلعه نویی و تیمش ایجاد کرده بودند و در روزهای آخر نیز این حواشی پایش را به مسائل فنی نیز کشانده بود و این رسانه های مغرض چون نقطه ضعفی از تیم قلعه نویی پیدا نمی کردند،دست گذاشته بودند بر روی تعداد گل زده استقلال،شاگردان قلعه نویی و بخصوص مهاجمین تیم کلکسیونی از گلهای زیبا و جذاب  را به ثمر رساندند و ضمن یک تو دهانی محکم بر دهان مغرضان ،تعداد گل زده تیم را بالا بردند و به تفاضل گل تیم نیز کمک شایانی کردند.
2-سید مهدی رحمتی بازهم دروازه اش را در مقابل دیدگان کروش سرمربی تیم ملی برای پنجمین بازی متوالی بسته نگه داشت!
3-در طی سه دیدار گذشته استقلال بنا بر دلایلی کادرفنی از وجود آرش برهانی در ترکیب تیم حتی به عنوان بازیکن ذخیره استفاده نمی کرد و برهانی مظلوم و بی حاشیه بدون هیچ گونه اعتراضی روی نیمکت تیم به فکر فرصتی بود تا دوباره شایستگی های خود را به اثبات برساند.که خدا رو شکر برهانی در همان دقایق کوتاه با به ثمر رساندن یک گل زیبا هم از فشارهای که بر روی شانه هایش سنگینی می کرد کم کرد و هم نشان دادن آمادگی بالا خود برای قلعه نویی یک دردسر شیرین دیگر ایجاد کرد.حالا قلعه نویی برای بازی بعدی با توجه به اینکه فرهاد مجیدی را نیز در اختیار دارد برای چیدن ترکیب تیمش بخصوص در فاز هجومی دردسرهای شیرینی خواهد داشت و برایش انتخاب سه مهاجم از بین این تعداد فوروارد آماده خیلی سخت شده است.
4- گل آرش برهانی شاید بتواتن به بغضی تشبیه کنیم که در این بازی ترکید!اگر دقت کرده باشیم بعد از به ثمر رسیدن این گل بازیکنان هم تیمی از خود آرش خوشحال تر بودند و حتی کار بجای رسیده بود که سید مهدی رحمتی دروازه خود را رها کرده بود و برای پیوستن به جشن شادی آرش و بازیکنان دیگر به زمین فجر سپاسی آمده و مقابل نیمکت استقلال در شادمانی این گل با آرش  و دیگر بازیکنان و بخصوص نیمکت نشینان تیم سهیم شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته بیست و ششم,صدرنشینی,غزل قهرمانی,فجرسپاسی شیراز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com